
INICIACIÓ AL CANT
Taller pràctic pensat com a espai de trobada al voltant de les nostres veus i la seva diversitat. Es treballarà amb el cos i la veu com a eines per a compartir les múltiples possibilitats i combinacions que es poden donar en un espai d’experimentació amb la veu i el so. El treball col·lectiu amb el cant funciona com a detonant per a compartir temps amb altres identitats i vivències.
Al llarg de les sessions es donaran a conèixer nocions bàsiques de tècnica vocal, individual i grupal. Explorarem també la veu pròpia i la interacció amb les altres persones. Observarem la multiplicitat de veus i identitats possibles a partir dels diferents registres vocals.
No és necessària experiència prèvia, però sí ganes d’experimentar i jugar amb el nostre instrument veu i la interacció amb les altres persones.
Dilluns, del 7 d’abril al 16 de juny, de 18.00h a 19.30h
Activitat gratuïta